Že drugo leto smo prisotni na konferenci ZLATI KAMEN 2016
S partnerjem Pia d.o.o. iz Velenja, ki je ponudnik sistema za upravljanje dokumentov in procesov, smo omogočili povezavo ODOS - eJN.
Prednosti povezave ODOS - eJN so naslednje:
- enotna vstopna točka ‒ vstop v aplikacijo eJN iz sistema ODOS;
- stalna skladnost z zakonodajo;
- poenostavitev in skrajšanje aktivnosti vezanih na dokumentiranje in izvajanje procesov;
- avtomatski prenos informacij in dokumentov med sistemoma ODOS in eJN;
- dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanja, se potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a;
- v ODOS-u se beleži zgodovina in zagotavlja revizijska sled;
- omogočeno je arhiviranje dokumentov.
Aplikacija eJN zagotavlja:
- e-potrjevanje naročil;
- e-povpraševanje;
- e-oddajo ponudb;
- e-ocenjevanje ponudb;
- e-evidence;
- e-statistiko.
Povezava ODOS ‒ eJN omogoča postopkovno in pravno strokovno vodenje postopka javnega naročanja. Vse to uporabnikom omogoči, da se ukvarjajo z vsebino javnih naročil, in ne z zakonodajo, in tako zagotovijo transparentnost in gospodarnost v procesu javnega naročanja.
Aplikacija poskrbi za pravno pravilnost izbire postopka, vseh faz postopka, dokumentacije, ki mora nastati (od sklepov do obvestil – internih in eksternih, pogodb), in vas pravno pravilno vodi skozi celoten postopek javnega naročanja. Dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanja, se potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a, beleži se zgodovina in zagotavlja se revizijska sled v ODOS-u. Omogočeno je tudi arhiviranje dokumentov. Pomembno za uporabnike je, da vstopajo in delajo z aplikacijo eJN preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS.
Funkcionalnosti:
- na enem mestu omogoča elektronsko vodenje vseh faz postopka javnega naročanja po Zakonu o javnem naročanju;
- uporabnika vodi skozi potrebne korake postopka . Vse faze postopka si smiselno sledijo, tako da uporabnik vedno ve, kaj še mora storiti za uspešen zaključek postopka;
- vključuje širok nabor strokovno pripravljenih vsebin in bazo znanja, ki jo redno posodablja skupina strokovnjakov s področja javnega naročanja. Uporabniki so tako brez skrbi glede usklajenosti razpisne dokumentacije z veljavno zakonodajo, direktivami in prakso Državne revizijske komisije;
- vsebina je prilagojena glede na predmet naročanja in interne pravilnike naročnika;
- dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanja, se potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a;
- vodi se evidenca o izpeljanih postopkih in postopkih v teku, kar omogoča uporabniku sprotno seznanitev o statusu posameznega naročila;
- uporabnik ima možnost kopiranja preteklih postopkov;
- omogočeno je arhiviranje dokumentov.
Za aplikacijo stoji ekipa pravnih strokovnjakov z večletnimi izkušnjami s področja priprave javnih naročil. Izvajalec aplikacije, podjetje JHP d.o.o., v okviru mesečnega najema, skrbi za posodabljanje aplikacije in vsebin v primeru spremembe zakonodaje, ki poteka enostavno zaradi aplikacije v oblaku.
Nekaj utrinkov s konference Zlati kamen 2016