Menu

Prisotni na konferenci ZLATI KAMEN 2016

Že drugo leto smo prisotni na konferenci ZLATI KAMEN 2016  Zlati kamen 2016

S partnerjem Pia d.o.o. iz Velenja, ki je ponudnik sistema za upravljanje dokumentov in procesov, smo omogočili povezavo ODOS - eJN.

Prednosti povezave ODOS - eJN so naslednje:

  • enotna vstopna točka  vstop v aplikacijo eJN iz sistema ODOS;
  • stalna skladnost z zakonodajo;
  • poenostavitev in skrajšanje aktivnosti vezanih na dokumentiranje in izvajanje procesov;
  • avtomatski prenos informacij in dokumentov med sistemoma ODOS in eJN;
  • dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanjase potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a
  • v ODOS-u se beleži zgodovina in zagotavlja revizijska sled;
  • omogočeno je arhiviranje dokumentov.


 Aplikacija eJN zagotavlja

  • e-potrjevanje naročil;
  • e-povpraševanje;
  • e-oddajo ponudb;
  • e-ocenjevanje ponudb;
  • e-evidence;
  • e-statistiko.


Povezava ODOS ‒ eJN omogoča postopkovno in pravno strokovno vodenje postopka javnega naročanja
. Vse to uporabnikom omogoči, da se ukvarjajo z vsebino javnih naročil, in ne z zakonodajo, in tako zagotovijo transparentnost in gospodarnost v procesu javnega naročanja. 

Aplikacija poskrbi za pravno pravilnost izbire postopka, vseh faz postopka, dokumentacije, ki mora nastati (od sklepov do obvestil – internih in eksternih, pogodb), in vas pravno pravilno vodi skozi celoten postopek javnega naročanja. Dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanja, se potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a, beleži se zgodovina in zagotavlja se revizijska sled v ODOS-u. Omogočeno je tudi arhiviranje dokumentov. Pomembno za uporabnike je, da vstopajo in delajo z aplikacijo eJN preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS.
 

Funkcionalnosti: 
  • na enem mestu omogoča elektronsko vodenje vseh faz postopka javnega naročanja po Zakonu o javnem naročanju;
  • uporabnika vodi skozi potrebne korake postopka . Vse faze postopka si smiselno sledijo, tako da uporabnik vedno ve, kaj še mora storiti za uspešen zaključek postopka;
  • vključuje širok nabor strokovno pripravljenih vsebin in bazo znanja, ki jo redno posodablja skupina strokovnjakov s področja javnega naročanja. Uporabniki so tako brez skrbi glede usklajenosti razpisne dokumentacije z veljavno zakonodajo, direktivami in prakso Državne revizijske komisije;
  • vsebina je prilagojena glede na predmet naročanja in interne pravilnike naročnika;
  • dokumenti, ki nastajajo v procesu javnega naročanja, se potrjujejo in pošiljajo iz ODOS-a;
  • vodi se evidenca o izpeljanih postopkih in postopkih v teku, kar omogoča uporabniku sprotno seznanitev o statusu posameznega naročila;
  • uporabnik ima možnost kopiranja preteklih postopkov;
  • omogočeno je arhiviranje dokumentov.
 Za aplikacijo stoji ekipa pravnih strokovnjakov z večletnimi izkušnjami s področja priprave javnih naročil. Izvajalec aplikacije, podjetje JHP d.o.o., v okviru mesečnega najema, skrbi za posodabljanje aplikacije in vsebin v primeru spremembe zakonodaje, ki poteka enostavno zaradi aplikacije v oblaku.
 
POvezava ODOS - eJN

 Nekaj utrinkov s konference Zlati kamen 2016